24 Ağustos 2008 Pazar

Visum

12x8 cm boyutlarında, yeşilli sarılı, hologramlı kabartmalı, resimli isimli bir etiket en nihayetinde.. Ancak emin olun ki, alıncaya kadar çektirdiği sancı, aynı boyutlarda böbrek taşı düşürsen çekeceğin sancı kadar vardır (yine de allah göstermesin diye ekleyelim tabi).

Vizemi cumartesi ehliyet sinavım sonrasında 12:00pm sularında almış bulunuyorum canlarım. Yaz aylarındaki en stresli uğraşımı da böylece noktaladım anlayacağınız. Her ne kadar bütün akranlarıma görüşmelerinden 2-3 gün sonra gelen vize bana 8 günde gelmiş olsa da, herkese postasını getirmeden bir gün önce sms yollayan ups beni es geçmiş olsa da, kendimi ve yakın çevremi kısa süreli depresyona sürüklemiş olsam da şu an mutluyum. Buradan blogum aracılığı ile selam yollamak istediğim, -teşekkür etmek istediğim aslında- insanlar var, bahsetmezsem olmaz cidden; öncelikle, Bütün erasmus maceram boyunca hiç yanımdan ayrılmayan, bursalardan psikolojik destek servisi veren sevgili sevgilime, intihar eşiğinden beni defalarca çekip alan anneme, tecrübelerinden yararlandığım fırat'a, cuma cuma bütün promilleri ile benden dualarını esirgemeyen ece'ye, benim gittiğim yollardan dönmekte olan akın'a, görkem'e, konsolosluktaki sarışın ojeli alman teyzeye, kargomu getiren şapkalı ups'ci amcaya ve vizedeki fotografımda saçlarımın yarısının çıkmamasına vesile olan vize görevlisine çok çok teşekkür ediyorm.. sizler olmasanız ben bir hiç olurdum..

bu arada vize schengen değil, d tipi 90 gün süreli tek girişli almanya vizesi, oraya gidince oturma müsadesi almaya müsade eden bir vize olur kendisi..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hazır ismim geçmişken ben de bir erasmuszede olarak birşeyler söleyeyim istedim.Birlikte başladığımız bu yola co-pilot olarak devam etmekteyim.Napalım olmayınca olmuyor.. Ama bu işin sonunda gitmiş kadar olacağımı düşünmekteyim.(Aileden alınabilecek izin ve toplanacak bir miktar para belki tattırır bu zevki az da olsa)Vizeydi , eksik belgelerdi derken yavaş yavaş yaklaşıyoruz maceranın asıl başlangıcına.
Gitmek mi zor kalmak mı..
Yaşayalım görelim:)
...SU...